Svar till: Lite info om Giulia mm

Forum Allmänt Lite info om Giulia mm Svar till: Lite info om Giulia mm

#17523
Magnus Berg
Deltagare

    Inlägg av Johnny Lindén på 2016-03-05 11:43

    Jag var erbjuden att beställa en för leverans i juni. Jag tror att det erbjudandet omfattade ägare till 4C eller eventuellt för att min 4C är en LE men jag blev kontaktad först från Italien och sedan av min ÅF. Jag hade fått komma in med spec och handpenning senast fredagen veckan före Genéve och hade på så sätt fått en plats före kön. Jag tackade i slutändan nej men jag kan lova att det var en del beslutsångest inbegripet där.

    Det var inget prat om att Veloce skulle komma senare än andra nivåer. Det enda som är försenat är QV med TCT och vissa tillval.

    Aha, spännande! Förstår att det var lockande. 

    Jag har läst på flera ställen att 210hk diesel och 280hk benzina tyvärr kommer först runt årsskiftet. Känns som det delvis bekräftas av att dom alternativen varken är med i releasen eller på mässan i Geneve.