› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
5 mars, 2016 kl. 21:07
#17525
Snacka om att aldrig vara nöjd……
Jag förstår allas önskemål och behov men var det inte i denna tråd som man har snackat elbilar?
SW, 280 HP, …….varför inte en hybrid med 700 HP? 
När jag flyttade till Sandviken sa en kollega till mig: “ved du att en sandvikare är aldrig nöjd? Det mest positiva den kan säga är: Onödigt bra! ” 
Nja, egentligen hade jag också förväntat mig åtminstone en fyra med 250 hp
Alberto