Svar till: Lite info om Giulia mm

Forum Allmänt Lite info om Giulia mm Svar till: Lite info om Giulia mm

#17525
Alberto Ferrante
Deltagare

    Snacka om att aldrig vara nöjd……

    Jag förstår allas önskemål och behov men var det inte i denna tråd som man har snackat elbilar?

    SW, 280 HP, …….varför inte en hybrid med 700 HP? 

    När jag flyttade till Sandviken sa en kollega till mig: “ved du att en sandvikare är aldrig nöjd? Det mest positiva den kan säga är: Onödigt bra! ” 

    Nja, egentligen hade jag också förväntat mig åtminstone en fyra med 250 hp

    Alberto