› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
28 april, 2016 kl. 20:01
#17567
Jag tvivlar på att en basutrustad Giulia kommer att vara nåt speciellt mer påkostad än en basutrustad 3-serie, men vi får väl se när komplett info om utrustning och sånt kommer.
Alfetta 1.8 -75