› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
30 april, 2016 kl. 01:55
#17573
Tänk så olika man kan vara. Själv vill jag undvika framhjulsdrift så mycket som möjligt, ser verkligen fram emot bakhjulsdrivna alfor igen. Inget fel på min framhjulsdrivna 156 men det är ändå något som fattas i köregenskaper som jag minns från mina gamla alfor med RWD.