Svar till: Lite info om Giulia mm

Forum Allmänt Lite info om Giulia mm Svar till: Lite info om Giulia mm

#17588
Nihat Dizdar
Deltagare

    Intressant det du säger Magnus. Om jag inte har fel för mig så har Giulia störst hjulbas i klassen varför jag antog att den är större än BMW 3-serie. Finns dessutom ett Youtube-klipp från Geneve-salongen dör en reporter från Omniauto gör ett reportage och där han bl.a. sitter i baksätet och nog tycker jag den är större än 3-serien.

    Nu är ju du Magnus en av de lyckligt lottade ? som fått känna och klämma på Giulia på riktigt så du vet rimligen bättre hur det står till med den saken.

    Har idag också snappat upp OmniAuto’s jämförelse med konkurrenterna till Giulia efter att priserna i Italien dök upp i förra veckan. Helt klart matchar den konkurrenterna och helt klart är priserna avsevärt högre i Italien

    http://www.omniauto.it/magazine/37949/alfa-romeo-giulia-prezzi-concorrenza

     

    Nihat Dizdar