› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
6 maj, 2016 kl. 14:10
#17606
Inlägg av Peter Braun på 2016-05-06 11:09
Häftigt! Den skulle man inte vilja bli jagad av om man var brottsling:-)Har annars drömt om att köpa en begagnad italiensk alfa polisbil. Typ en 156:a. Är det möjligt?
Inte en 156 men…..kanske intressant i alla fall http://www.autobelle.it/annunci/vendo_alfasud_carabinieri_paderno_du_232297.php
Alberto