› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
Skall bli intressant att läsa om och få prova dessa diesel versioner. Kommer de att ha en rapp respons och någorlunda varvvillig eller är den likt de flesta andra något sävlig i Jämförelse med bensinarna? Man kommer trots allt inte ifrån det faktum att det finns en skillnad……åtminstone vad gäller erbjudandet på marknaden idag. Dagens dieslar är förträffliga och har tagit stora kliv framåt vad gäller agilitet, men även bensinarna har tagit kliv framåt vad gäller förbrukning och vridmoment Vad man gillar bäst är en smaksak, men skall man ha en fullt sportig känsla så vill jag påstå att bensinare är det som gäller, och då pratar jag inte om en vass bansmiskare utan om en vardagsbil med äkta sportigt “appearance”.
Vad säger ni?
ciao
Ayhan
Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Stelvio Q4 Veloce, Black Edition 2,0-280hk -2019