› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
14 maj, 2016 kl. 10:59
#17633
Bara fördelar med diesel? För miljön är det absolut inte någon fördel, det har konstaterats om och om igen. Att man i Europa inte tar hänsyn till all skit dieslarna släpper ut är märkligt. Hade man samma krav som i USA skulle inte många dieselbilar klara sig igenom, det har väl med all önskvärd tydlighet blivit uppmärksammat det senaste året.