Svar till: Lite info om Giulia mm

Forum Allmänt Lite info om Giulia mm Svar till: Lite info om Giulia mm

#17633
Thomas Sjölin
Deltagare

    Bara fördelar med diesel? För miljön är det absolut inte någon fördel, det har konstaterats om och om igen. Att man i Europa inte tar hänsyn till all skit dieslarna släpper ut är märkligt. Hade man samma krav som i USA skulle inte många dieselbilar klara sig igenom, det har väl med all önskvärd tydlighet blivit uppmärksammat det senaste året.