› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
19 maj, 2016 kl. 09:52
#17643
Inlägg av Christer Andersson på 2016-05-19 09:34
Jag läste någonstans om de danska priserna för de enklare modellerna.
Är de högre i dk jämfört med sverige? Där verkade de landa uppemot halv-miljonstrecket… blir isf mycket dyrare än utlovade 300 000 som det pratades om i början.
Danmark kan man inte jämföra med, de har europas högsta nybilspriser. Registreringsavgiften där är skyhög. Priserna i Sverige kommer inte vara i närheten av de danska som väl är 