› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
19 maj, 2016 kl. 09:58
#17644
Skatten på nya bilar är mycket hög i Danmark liksom i Norge. Så de danska priserna ger ingen ledtråd om var de svenska priserna hamnar.