› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
Inlägg av Claes-Peter Lindner på 2016-06-23 21:02
var det allt? Känslan är att det är ett lösnummer scope. “grabbar, vi har en Giulia på gång, ta en provtur och se till att ha en artikel klar på fredag så vi blir först”
Teknikens Värld som jag alltid läste, har blivit så ofantligt trist, sen om dom gillar tyska bilar kan jag köpa, men blaskan är ju så urbota tråkig. Och i fallet ovan även inkompetent. Repor i knoppen och nåt skrammel som beror på bristfällig produktion. Trodde TV att dom fick en ny bil? Den här kan ju ha rullat hur många mil som helst i händerna på racerwannabeesjournalister och annat löst folk. Repig vxlspaksknopp….
Är ju ofta så tyvärr. Har man redan bestämt sig i förväg söker man argument för sin sak.