Svar till: Lite info om Giulia mm

Forum Allmänt Lite info om Giulia mm Svar till: Lite info om Giulia mm

#17686
Thomas Sjölin
Deltagare

    Inlägg av Daniel Fasth på 2016-06-26 21:48

    Man blir ju lite sugen! Undrar hur det kommer vara att äga den här bilen som skattefri klassiker om 30 år om man köper ett ex med taskig kardanaxel? Roliga utmaningar på gång… Men de flesta av dagens bilar kommer nog vara utmanande att ha som veteranare å andra sidan. 🙂

    Om 30 år är nog de flesta gamla bilar med förbränningsmotorer förpassade till museum eller garage om de inte konverteras till annat bränsle.