› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
27 juni, 2016 kl. 20:53
#17688
Så långt jag kan minnas, och då är det tidigt 80-tal jag tänker på, har T.V. varit Alfafientliga och enbart fokuserat på det negativa. Jag slutade till och med köpa tidningen någon gång runt -90 just för att det var så negativt hela tiden medan de flesta andra motortidningar fokuserade mer på det positiva.