› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
27 juni, 2016 kl. 21:58
#17690
Brist på ödmjukhet att kalla sig “Teknikens värld” men som Dante Alighieri skrev: “non ti curar di loro ma guarda…..e passa” 
Alberto