› Forum › Allmänt › Dammborste › Svar till: Dammborste
18 januari, 2016 kl. 20:10
#17738
En sådan har jag använt mycket när jag jobbade på bilfirma. Se till att bilen BARA är dammig, inte minsta smuts, typ gruskorn eller liknande. Då har du repor direkt.
Använd skyddspåsen som följer med att förvara borsten i när du inte använder den. Annars bra köp enligt mig 