- Detta ämne har 5 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 18 januari, 2016 kl. 22:05 av .
Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Hej, jag har beställt en dammborste från Meguiar’s, se länk nedan.
Vad jag har hört ska den vara grym när man vill putsa bort damm som uppstår när Alfan står i garaget.
Har någon erfarenhet av den? LÄNK.
/Thommy Ji
Forza Luleå!
Har ingen erfarenhet om denna produkt men de verkar annars ha bra grejer.
Det verkar vara en likvärdig produkt som California duster.
De är riktigt bra. En kompis har haft den länge så när han köpte en ny så passade jag oxå på att köpa en 
GT 1300 Junior 1967
Ok, låter bra!
Forza Luleå!
En sådan har jag använt mycket när jag jobbade på bilfirma. Se till att bilen BARA är dammig, inte minsta smuts, typ gruskorn eller liknande. Då har du repor direkt.
Använd skyddspåsen som följer med att förvara borsten i när du inte använder den. Annars bra köp enligt mig 
Tack Michael. Det ska jag tänka på. 
Forza Luleå!