› Forum › Allmänt › Alfa Gtv 3,2 › Svar till: Alfa Gtv 3,2
8 januari, 2016 kl. 19:59
#17798
En 3,2 eller 3,0 spelar inte så stor roll… 3,2 i GTA är en galning… 3,0 utan elektronisk gas är fränare än med throttle-by-wire. Alla 3,2:or är detsamma med cf3.
En Gtv 916 är en grym bil hur som helst. Så en 916 GTV 3,2 Sporttronic Blue Edition vore väl tha shit!
(Det jag menar är att man väljer GTV med eller utan facelift, Bussons storlek är inte lika viktigt.)
156 GTA Sportwagon