› Forum › Allmänt › Alfa Gtv 3,2 › Svar till: Alfa Gtv 3,2
10 januari, 2016 kl. 11:12
#17815
Har noterat stolarna. Formen verkar stämma, men inte klädseln. Har faktiskt mailat om den GTVn du tipsar om. Har tyvärr ingen riktig servicebok och nylackad för en månad sen. Kamrem bytt senast 2009. Man blir ju lite misstänksam, men kanske kan vara något ändå. Priset är ju ganska lågt iaf