› Forum › Allmänt › Momo bilöverdrag på Jula › Svar till: Momo bilöverdrag på Jula
12 februari, 2016 kl. 12:25
#17868
Köpte den som var för 199kr storlek Large de andra storlekarna var fullt pris.
Täckte över 916 spider och det var med stretch att den gick på men den gick även sönder i bak
vid den genomskinliga nummerkylt plasten också så inte den bästa kvalitén men för det priset får man nog nöja sig..
Är den någon sol lyckas få sidospeglarna i “fickorna” 25 cm off för att de skulle sitta rätt..
My mother would beat you from the Redlight! She tought me good.. http://hide.dk/Vehicles/