- Detta ämne har 11 svar, 10 deltagare, och uppdaterades senast 12 februari, 2016 kl. 12:25 av .
Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Jula rear ut bilöverdrag från Momo. Endast 199:-. Snyggt blev det och nu kan inte grannens katt ligga direkt på Spiderns tak mer!
http://www.jula.se/catalog/bil-och-garage/…ag-619529/
Julas bild:

oo-v-oo
Undrar hur ett dylikt passar på en SW.
Har det nu på min Spider (916) och Alfetta GTV. Är gjort för sedanmodell men funkade på mina. Tror inte det finns tillräckligt med tyg för SW-modellerna.
oo-v-oo
Köpte ett igår som Breran ska få ha på sig!
Tack för tipset!
Alfa Romeo 159 Ti 24 JTDM & Alfa Romeo Brera 3.2 V6 Q4
Har också köpt ett som GTV6:an skall ha.
Hej kan den passa på 156 sw? Eric…
Tack för tipset, blir kanon 
GT 1300 Junior 1967
Den var lite för liten för Breran..! Haha! 
Alfa Romeo 159 Ti 24 JTDM & Alfa Romeo Brera 3.2 V6 Q4
Passade ganska tajt på sudsprinten. Täcket jag köpte var large.
Mats Nilsson Kristinehamn 0738231744 Älskar Boxeralfor!!!!
Skaffade ett jag med, men låter som det kan bli litet för 75:an med era beskrivningar…
Alfa Romeo 156 GTA & Alfa Romeo 75 TS
Det är inte så stort, nej. SWs kan nog uteslutas:
I/utanför garaget: Giulietta Sportiva 1.4 TB 170 TCT -14 | Sprint Veloce 1.7 8V -87 | Alfasud TI 1.7 8V -78
Köpte den som var för 199kr storlek Large de andra storlekarna var fullt pris.
Täckte över 916 spider och det var med stretch att den gick på men den gick även sönder i bak
vid den genomskinliga nummerkylt plasten också så inte den bästa kvalitén men för det priset får man nog nöja sig..
Är den någon sol lyckas få sidospeglarna i “fickorna” 25 cm off för att de skulle sitta rätt..
My mother would beat you from the Redlight! She tought me good.. http://hide.dk/Vehicles/