› Forum › Allmänt › ALFA tillbaka i F1 › Svar till: ALFA tillbaka i F1
12 februari, 2016 kl. 19:38
#17986
Man får verkligen hoppas att dom håller det till önsketänkande i många år framåt med. Det finns nog lite annat att fundera på och framför allt spendera miljardbeloppen F1 kostar på under dom närmaste åren.
Alfetta 1.8 -75