Svar till: ALFA tillbaka i F1

Forum Allmänt ALFA tillbaka i F1 Svar till: ALFA tillbaka i F1

#17988
Thomas Sjölin
Deltagare

    Instämmer. Det kostar för mycket med F1 idag, inte värt risken alls. Med tanke på hur fina framgångar Alfa haft i standardvagnsmästerskapen de senaste decennierna så känns det mer naturligt och är nog en större reklampelare än F1. Inte heller billigt men knappast samma kostnadsnivå som F1.