› Forum › Allmänt › ALFA tillbaka i F1 › Svar till: ALFA tillbaka i F1
12 februari, 2016 kl. 21:44
#17988
Instämmer. Det kostar för mycket med F1 idag, inte värt risken alls. Med tanke på hur fina framgångar Alfa haft i standardvagnsmästerskapen de senaste decennierna så känns det mer naturligt och är nog en större reklampelare än F1. Inte heller billigt men knappast samma kostnadsnivå som F1.