Svar till: ALFA tillbaka i F1

Forum Allmänt ALFA tillbaka i F1 Svar till: ALFA tillbaka i F1

#17990
Ayhan Dizdar
Deltagare

    Kan ju hålla med om att focus borde vara på att få realisera sin portfölj av kommande bilmodeller, men Racing är aldrig fel. Om inget annat, så för marknadsföringens skull och då ligger väl WTCC närmast till hands alt DTM som troligen kommer att lämna V8:orna till förmån för 6:or och eller 4:or enl senaste utsagorna. Dock skulle det vara FANTASTISKT att återkomma till F1. En riktigt stor käftsmäll mot det tyska biletablisemanget som velar om att ta sig in i F1 sedan lång tid tillbaka. Det har surrats länge om både Audi och VW men även BMW har börjat bubbla lite. Tänk att få sitta på söndagarna och hålla på VÅRT märke. Kanske drömmar, men ibland slår de in…….   Alla behöver vi drömmar. ?

    Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Stelvio Q4 Veloce, Black Edition 2,0-280hk -2019