Svar till: Mycket bullrig Giulietta

Forum Allmänt Mycket bullrig Giulietta Svar till: Mycket bullrig Giulietta

#18452
Igino Cazzola
Deltagare

    Vilken är den minsta fälgdiametern du får köra med (‘står i registreringsbeviset)?

    Jag är fullständigt Räserskadad