› Forum › Allmänt › Mycket bullrig Giulietta › Svar till: Mycket bullrig Giulietta
15 april, 2016 kl. 21:39
#18452
Vilken är den minsta fälgdiametern du får köra med (‘står i registreringsbeviset)?
Jag är fullständigt Räserskadad