› Forum › Allmänt › Garage sökes i Stor-Sthlm till en Alfa Romeo Giulia Sprint GT Veloce › Svar till: Garage sökes i Stor-Sthlm till en Alfa Romeo Giulia Sprint GT Veloce
26 april, 2016 kl. 18:44
#18517
Hej Henrik,
Tack för att du ringde mig igår. Alfagaraget låter mycket trevligt men efter att jag funderat har jag kommit fram till att prislappen är för hög (2100kr/mån) för vad jag är ute efter. Har kommit fram till att jag enbart söker en plats att förvara bilen på.
Så jag söker fortfarande efter en garageplats, så fortsätt att höra av er!
Mvh
Stefan