- Detta ämne har 9 svar, 7 deltagare, och uppdaterades senast 26 april, 2016 kl. 22:35 av
Stefan Aitman.
-
FörfattareInlägg
-
25 april, 2016 kl. 19:50 #18513
Hej Alfalovers,
Min garageplats i en förort i Stockholm blev just uppsagt så jag har till och med september på mig att hitta nytt garage åt min fina Alfa Romeo Giulia Sprint GT Veloce -68. Är ok med garageplats inom en radie på ca 4mil från Stockholms innerstad.
Hör gärna av er om ni har eller känner någon som har en garageplats över
.Tack på förhand!
Stefan Aitman,
Mob: 0703273488
E-mail: s_aitman@hotmail.com
25 april, 2016 kl. 20:01 #18514Pierre Veiret kan ha en plats över i sitt garage (han finns här på forumet).
Jag är fullständigt Räserskadad
25 april, 2016 kl. 20:37 #18515Jodå, det finns en ledig plats i “Alfagaraget”. Du kan ringa mig 0708-373 373 för info//Henke
(((Segrare klass lll 2015))) Scuderia V.A.N Corse #63
25 april, 2016 kl. 23:15 #18516Inlägg av Henrik Ahnfeldt på 2016-04-25 20:37
Jodå, det finns en ledig plats i “Alfagaraget”. Du kan ringa mig 0708-373 373 för info//Henke
Ja för kattsingen, kom och gör oss sällskap. Grymt trevligt gäng, dessutom jäkligt kunniga och hjälpsamma (inte mig inkluderat, jsg utnyttjar dem bara).
/Mattias
26 april, 2016 kl. 18:44 #18517Hej Henrik,
Tack för att du ringde mig igår. Alfagaraget låter mycket trevligt men efter att jag funderat har jag kommit fram till att prislappen är för hög (2100kr/mån) för vad jag är ute efter. Har kommit fram till att jag enbart söker en plats att förvara bilen på.
Så jag söker fortfarande efter en garageplats, så fortsätt att höra av er!
Mvh
Stefan
26 april, 2016 kl. 20:52 #18518Hej Stefan,
Är mig Igino nämner som kan ha plats i garaget, samma garage Henke är i och han berättade igår att han hade kontakt med dig.
Om bilen är på rull kan du titta förbi och sparka däck och se hur vi har det, bara trevligt med finbesök.Med vänlig hälsning
Pierre26 april, 2016 kl. 21:04 #18519http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=101593
elCrillo Kalmar
26 april, 2016 kl. 21:48 #18520Hej,
jag hyr en bur av värmdö bostäder. Varmgarag i Gustavsberg. 580:-/mån. Det finns platser lediga.
/albert
26 april, 2016 kl. 22:33 #18521Hej Albert! Sms:a el mejla gärna ditt nummer. Mvh, Stefan
26 april, 2016 kl. 22:35 #18522Tack för tipset Crister, men 1km grusväg sista vägen till garaget är inge bra för Bettan
.Med vänlig hälsning, Stefan
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.