› Forum › Allmänt › Garage sökes i Stor-Sthlm till en Alfa Romeo Giulia Sprint GT Veloce › Svar till: Garage sökes i Stor-Sthlm till en Alfa Romeo Giulia Sprint GT Veloce
26 april, 2016 kl. 20:52
#18518
Hej Stefan,
Är mig Igino nämner som kan ha plats i garaget, samma garage Henke är i och han berättade igår att han hade kontakt med dig.
Om bilen är på rull kan du titta förbi och sparka däck och se hur vi har det, bara trevligt med finbesök.
Med vänlig hälsning
Pierre