› Forum › Allmänt › Bilder-Galleri › Svar till: Bilder-Galleri
16 juni, 2016 kl. 20:22
#18802
Inlägg av Claes-Peter Lindner på 2016-06-16 19:55
precis, jag kom också dit men hittade ingenstans att ladda upp bilder, med Safari.
Har du provat med någon annan webbläsare? (För det går väl att köra andra webbläsare än Safari på Ipad). Kan vara intressant att veta om det är Safari eller IOS.
Stockholm