› Forum › Allmänt › Alfa Giulia provkörd i SVERIGE! › Svar till: Alfa Giulia provkörd i SVERIGE!
18 augusti, 2016 kl. 21:53
#19139
jag kan tänka mig att försäljaren inte vill medge att de lät någon provköra bilen då kanske inte var helt ok enligt direktivet men……………
….jag bryr mig inte om det.
Grattis till den som lyckades med det och jag har ingen anledning att tro att man ljuger om det, vi är alla vuxna här, ingen lekstuga typ “min pappa är starkare än din”.
Vår tid kommer också 
Alberto