Svar till: Alfa Romeo vin

Forum Allmänt Alfa Romeo vin Svar till: Alfa Romeo vin

#19318
Ola Söderpalm
Deltagare

    Det är förhoppningsvis på gång. Lite byråkrati som skall klaras av först, bl.a. skall upplägget godkännas av Systembolaget. Planen är ett rött vin från Toscana som kommer att kosta cirka hundralappen. Det blir inte som tidigare ett Alfa Romeo vin, utan ett klubbvin för Club Alfa Romeo Svezia. Medlemmarna kommer att kunna köpa det på systemets beställningssortiment. Mer information kommer.