› Forum › Allmänt › Alfa Romeo vin › Svar till: Alfa Romeo vin
12 september, 2016 kl. 20:23
#19318
Det är förhoppningsvis på gång. Lite byråkrati som skall klaras av först, bl.a. skall upplägget godkännas av Systembolaget. Planen är ett rött vin från Toscana som kommer att kosta cirka hundralappen. Det blir inte som tidigare ett Alfa Romeo vin, utan ett klubbvin för Club Alfa Romeo Svezia. Medlemmarna kommer att kunna köpa det på systemets beställningssortiment. Mer information kommer.