› Forum › Allmänt › Alfa Romeo vin › Svar till: Alfa Romeo vin
Fantastiskt! Hoppas det smakar lika gott som det är snyggt, fast med den etiketten kommer det nog sälja hur det än smakar.
Ladda upp en bild (JPG eller PNG) för din profil.
Godkänner du inte dessa villkor kan du tyvärr inte registrera dig.