› Forum › Allmänt › Alfa Romeo vin › Svar till: Alfa Romeo vin
10 november, 2016 kl. 19:11
#19328
Mycket snyggt. Räknar med att det smakar lika gott som det ser ut. Systemet i Lödde kan räkna med en beställning så snart det är möjligt. Bara att buga och bocka för er som tagit fram detta. 
Mange W