› Forum › Allmänt › Alfa Romeo vin › Svar till: Alfa Romeo vin
11 november, 2016 kl. 19:10
#19330
Jag kan intyga att den är riktigt god. Provade idag.
Som sagt, ni som kan, åk till Stockholmsmässan i helgen!
Mvh Filip
Alfalös för tillfället. Tidigare: GTV 916 75 3st 166 2st 155 5 st 164:or 5 st 156:or osv...