› Forum › Allmänt › Alfa Romeo vin › Svar till: Alfa Romeo vin
8 december, 2016 kl. 11:03
#19331
hur går det med lanseringen? när kan man börja beställa det på systembolaget? med tanke på att det snart är jul så hade det varit kul att kunna bjuda på det