156 version 1.5

Forum Projekt 156 version 1.5

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    Thomas Sjölin
    Deltagare

Snacka om långbänk… vilken tid det tagit. Skönt ändå att det löste sig och du kan få bilen fixad. Ska du uppöver till hemtrakterna så vet du var jag bor…

Ja, jag begriper inte alls varför det ska vara så oerhört svårt. Ibland är det bra vara lite tjurig.

Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra på semestern. Hade tänkt åka ut i Europa men det lär inte gå då det är så oerhört svårt få tid för nytt pass eller ID så blir kanske en resa norrut istället.

Thomas Sjölin
      Deltagare

Långbänken avslutad och bilen fixad. Blev köra raka spåret för att byta däck då dubbdäcken satt på. Bilen hann bli rätt skitig så ska tvätta innan jag tar lite bilder.

Reparationen är inte helt perfekt, främre beklädnaden sitter några mm för långt bak men man måste stanna upp och titta för att se det. Får försöka fixa det själv vid senare tillfälle.

I det stora hela är jag nöjd ändå. Nu vågar jag åka till Skokloster i helgen!

Igino Cazzola
        Deltagare

🙂

Jag är fullständigt Räserskadad

Kul att det löste sig … Nu äre bara å åk som en annan “härifrån” sa. 😎

Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13

Henrik Boldrup
          Deltagare

Instämmer, skönt att det löste sig det hjälper ibland att vara envis.

Stelvio Ti 2,0 -20, 156SW 2,5 -04, MiTo 155 -10 och en Fiat 500e -15

Thomas Sjölin
            Deltagare

Instämmer, skönt att det löste sig det hjälper ibland att vara envis.

Det är väl en av mina bästa, och sämsta, kvalitéer. Envis som få.

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.