- Detta ämne har 3 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 14 mars, 2016 kl. 19:17 av .
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Hej! Har en alfa GTV som för två år sedan sluta fungera.
det som hände var att jag skulle in och handla mat (bilen fungerade felfritt) sen när jag kom ut igen så startade den inte…
har läst en del om att det kan vara knappen under sätet men vad för andra fel kan det vara?
Har ej tillgång till bilen nu tyvärr…
Vad kan felet vara??
MVH William Gunnarsson, tack på förhand
batteriet. det kan även vara relät som styr bränslepumpen och tändningen. hur gamal är bilen ?
Alfa specialisten / Account Manager för Autocom Diagnostic Partner AB.
tack!! det är en 1997a
du måste ha ett friskt batteri. det kan vara rpm sensorn. som packat ihopa och du får sådant problem.
relät är inte ovanligt. en bränd säkring helt enkelt. man får felsöka lite .
Alfa specialisten / Account Manager för Autocom Diagnostic Partner AB.