Jag ska gifta mig den 20 augusti i Örnsköldsvik och vill helst åka i en Alfa mellan vigsel och festen.
Är det någon här på forumet som bor i eller i närheten av Örnsköldsvik som har en fin äldre alfa 60-70tal, som har möjlighet att vara chaufför åt mig och min blivande fru? Eller kan ni tipsa om någon som kan ställa upp?