› Forum › Allmänt › Klöverbladet
Fick Klöverbladet i brevlådan idag. Har bara hunnit ögna igenom den men kan redan konstatera att redaktionen har överträffat sig själv. Förra numret var mycket bra, men det här är ännu bättre! Otroligt!
larsjoh51
Superbra jobbat!
Alfetta 1.8 -75
Oj, vad mycket läsning!
Stockholm
Ladda upp en bild (JPG eller PNG) för din profil.
Godkänner du inte dessa villkor kan du tyvärr inte registrera dig.