› Forum › Allmänt › Nya Alfa Giulia på Mantorpsträffen på Lördag.
Jag har bett Hedin Bil i Linköping att dom ska komma till Mantorp på lördag med en av de nya Giulia dom har hemma.
Hedin´s Fredrik “Figge” Johansson tände på detta och kommer att finnas på plats på Mantorp från ca kl 13 och framåt med en
Giulia Super 2,2 JTDM för att vi ska kunna få klämma och känna och kanske beställa en.
/Björn C
Linköping
Bjornc
Kul att återförsäljarna är på! Kommer ner en från Stockholm också.
Går det så går det...
Ladda upp en bild (JPG eller PNG) för din profil.
Godkänner du inte dessa villkor kan du tyvärr inte registrera dig.