Fick Vi Bilägare idag med provkörning av nya Giulian. Måste säga att det var många årtionden sedan man läste en så bra och positiv artikel! Endast ett par ganska obetydliga negativa synpunkter, för liten tank och litet bagageutrymme. Så skaffa tidningen om du inte får den via prenumeration, ta en kopp kaffe eller te, läs, läs igen och igen……det är den värd! Kjell