Har en kompis som kört det i sin Mgb -68. Han har fixat en hel del med motorn, dubbla Weber 45:or samt kraftigare gren, och avgasrör samt kraftigare oljekylare samt elfläkt som ska kyla mer samt evans ändå kokar motorn vid stadskörning. För några veckor sedan motorbrand !!!!!
I garaget just nu
En svart Alfa Romeo Spider 1985
En vit Mercedes E350 Cabrio 2010
En grön Mercedes C220 Kombi 2019
En Silver/Orange Fiat Burstner Husbil 2007
Författare
Inlägg
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.